Головна » 2013 » Грудень » 4 » Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу в ДНЗ
09:25
Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу в ДНЗ


Психологічний супровід учасників

 навчально-виховного процесу в ДНЗ.

 

Даруй себе дітям! 

Будь терплячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві.  

Ш. Амонашвілі

 

             28 листопада на базі Данилівського КДНЗ «Берізка» відбулося методичне об`єднання  завідувачів та практичних психологів дошкільних навчальних закладів  Біловодського району. Темою було обрано «Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі».

           За останнє десятиліття відбулися значні зміни в освітянській галузі: зміна пріоритетів діяльності, модернізація змісту освіти, упровадження нових освітніх програм тощо. Усе це вимагало якісно нового професійно-кваліфікаційного забезпечення системи освіти України. 

         Так, виникла нагальна потреба у працівниках психологічної служби, які на сьогодні є невід’ємною, важливою складовою освітньо-виховного процесу,  надійними партнерами дітей, педагогів, батьків. Нажаль на сьогодні у Біловодському районі психологічна служба представлена лише в двох дошкільних навчальних закладах.

            Розпочалося засідання привітанням учасників, виступом  дітей  старшої групи та постановкою мети  керівником  методичного об`єднання завідувачів ДНЗ Українською А.В., методистом з дошкільної освіти та психологічної служби Біловодського районного  методичного кабінету Харченко Т.В. .

         Питання щодо діяльності  практичного психолога в ДНЗ,  висвітлила завідувач Данилівським  КДНЗ «Берізка» Гладкова В.М.. Вона наголосила на тому, що свою діяльність спеціалісти психологічної служби здійснюють шляхом забезпечення психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу. Основною метою якого є підтримка умов для розвитку дитини відповідно до вікових норм та її індивідуальних особливостей. 

         У дитячому садку практичний психолог спрямовує свою роботу на попередження проблем розвитку дитини, порушення емоційно-вольової сфери, проблем взаємовідносин з однолітками, педагогічними працівниками, батьками; психологічне забезпечення освітніх програм, допомогу батькам у створенні необхідних умов для гармонійного розвитку дитини; формування психологічної культури вихованців, педагогів, батьків.

            В розділі практичної  частини до уваги учасників засідання практичним психологом  Іваненко О.М.  було запропоновано комплексну гру-заняття «Гарний настрій» та майстер – клас з профілактики синдрому емоційного вигорання у педагогів «Подорож до міста педагогів» .

            Завершилося методичне об`єднання підведенням підсумків та обговоренням проблеми засідання.

 

Категорія: Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу в ДНЗ | Переглядів: 615 | Додав: rmk_belov | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: